05/08/23
Odwołanie podróży nie musi wiązać się z utratą pieniędzy. AXA Partners i Grupa eSky z kampanią digitalową na Polskę i Rumunię
Niespodziewana zmiana planów na kilka dni przed podróżą zagraniczną potrafi przysporzyć niemało stresu. W obliczu konieczności anulowania biletów lotniczych za kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych większość osób złapie się za głowę. Z wyjątkiem tych, którzy postawili na ubezpieczenie od rezygnacji z podróży. W swojej międzynarodowej kampanii AXA Partners i Grupa eSky pokazują, dlaczego opłaca się ubezpieczyć przed niespodziewanymi zdarzeniami.
Wyobraź sobie, że w kwietniu planujesz wyjazd na wymarzone wakacje na południe Włoch. Urlop na lipiec – potwierdzony, bilety na lot i nocleg – zarezerwowane. Ze spokojną głową wchodzisz w okres letni, ale tydzień przed wyjazdem dowiadujesz się, że twój pupil musi natychmiast przejść zabieg chirurgiczny. Akurat nie masz z kim go zostawić na czas swojej podróży. Wygląda na to, że musisz zostać, przez co stracisz pieniądze wydane na bilet.
Niekoniecznie! W nowej kampanii na rynkach polskim i rumuńskim AXA Partners i Grupa eSky zgodnie mówią: to Ty rządzisz swoim czasem i pieniędzmi! W ten sposób promują innowacyjne rozwiązanie – ubezpieczenie od rezygnacji z podróży AXA. Udokumentowane osobiste powody dają możliwość odwołania podróży i uzyskania do 90 proc. zwrotu tym osobom, które planują swoje podróże na eSky.pl i eSky.ro. Ponadto w sytuacji, gdy wyjazd zostanie przerwany i klienci będą zmuszeni do wcześniejszego powrotu, AXA Partners sfinansuje zakup nowego biletu do kwoty 500 euro.
Ubezpieczenie od rezygnacji z podróży łączy w sobie dwie ważne cechy: daje swobodę podróżowania i jednocześnie chroni nasz budżet na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak np. choroba. Dzięki temu produktowi nawet nagła zmiana planów nie będzie stała na przeszkodzie, by zrealizować podróż w innym, dogodnym dla siebie terminie.
-Agnieszka Dąbrowska, Head of Retail Sales w AXA Partners CEE/ Polska
Zaufanie i bezpieczeństwo klienta fundamentem współpracy
Wspólna kampania promocyjna AXA Partners i Grupy eSky wystartowała jednocześnie w Polsce i Rumunii w ostatnim tygodniu kwietnia 2023 r. Przez ponad miesiąc swoim zasięgiem obejmie ona takie kanały jak YouTube, Instagram, TikTok i Facebook na obu rynkach. Za produkcją dwóch reklam wideo stoi łódzka agencja Welcome Digital we współpracy z zespołem kreatywnym eSky.
Kolejna odsłona kampanii eSky i AXA Partners ma na celu dalsze budowanie świadomości rezerwowania i podróżowania z ubezpieczeniem. Zależy nam, aby Klienci planowali podróże z poczuciem bezpieczeństwa i ochroną poniesionych wydatków w sytuacji, gdy z różnych powodów zaistnieje konieczność odwołania lub przeniesienia wyjazdu na inny termin. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy planowanie „last-minute” odchodzi w zapomnienie.
-Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky
Eugeniusz Triasun