Grupa eSky zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową pod hasłem „Wyjątkowy citybreak” w wyniku rozstrzygnięcia przetargu przez Polską Organizację Turystyczną. Kampania wizerunkowa, promująca Polskę, prowadzona będzie w 12 krajach europejskich w okresie wrzesień-październik br.
Jako firma z branży travel mamy duże doświadczenie w promocji usług turystycznych. Współpracowaliśmy dotychczas z wieloma partnerami zagranicznymi z obszaru turystyki w zakresie ich promocji zarówno w Polsce jak i krajach europejskich. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy także kampanię wizerunkową, promującą Polskę na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Ponowne zwycięstwo przetargu POT na przeprowadzanie kampanii “Wyjątkowy citybreak” to dla nas wyróżnienie i przyjemność, by pracować z tak ważnym partnerem, jakim jest Polska Organizacja Turystyczna. Cieszymy się, że możemy dołożyć naszą cegiełkę do budowania świadomości wśród zagranicznych turystów, że Polska jest atrakcyjnym kierunkiem podróży.
Hubert Horoszewski, Media & Partnerships Director