Grupa eSky z powodzeniem działa od 2004 roku. Od 20 lat zmieniamy oblicze branży turystycznej i sposób, w jaki ludzie podróżują. Osiągnęliśmy wiele i jesteśmy dumni z tego, w którym miejscu znajdujemy się dzisiaj. Obecnie zmierzamy w jeszcze ambitniejszym kierunku: tworzymy podstawy, żeby w 2027 roku stwierdzić, że eSky to czołowa platforma podróży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Początki
eSky.pl powstała w 2004 roku w Polsce jako pierwsza platforma do rezerwacji biletów lotniczych online. Łatwy dostęp do porównywania i rezerwacji lotów szybko przyniósł firmie popularność na całym świecie.
Pierwszy etap rozwoju
Od początku swojego istnienia eSky.pl stawia na innowacyjne podejście. Firma szybko przeszła od organizacji wyjazdów Work&Travel w 2004 roku do stworzenia zaawansowanej platformy rezerwacyjnej, umożliwiającej porównywanie i zakup biletów lotniczych. Dzięki własnej technologii eSky.pl jako pierwsza firma w Polsce zaoferowała klientom dostęp do biletów tanich linii lotniczych, rewolucjonizując tym samym rynek podróży. Już w pierwszych latach działalności platforma rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne: bardzo szybko została jednym z liderów rynku turystycznego w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dalsze kroki
Lata 2010-2019 były okresem dynamicznego rozwoju dla eSky.pl. Firma zintensyfikowała swoją ekspansję międzynarodową, rozszerzyła swój zasięg geograficzny do obu Ameryk, Afryki i Azji, żeby później uruchomić platformę w 50 krajach na całym świecie. W tym samym czasie rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty oraz postawiła na zacieśnienie współpracy z zagranicznymi dostawcami takich usług jak rezerwacje hotelowe, wynajem samochodów czy ubezpieczenia podróży. Na fali rozwoju technologii mobilnych i zwiększającej się liczby podróży rezerwowanych w tym kanale eSky.pl wprowadziła nowoczesną – i jedną z najlepiej ocenianych w regionie CEE – aplikację mobilną, która pozwala na łatwą rezerwację biletów, noclegów i aut.
Współczesność
Dziś eSky.pl to synonim innowacyjności w branży turystycznej. Firma stale inwestuje w rozwój technologiczny, oferując aplikację mobilną, inteligentne systemy rezerwacji i spersonalizowane oferty dla swoich klientów. Przejęcie marki Thomas Cook jest ważnym kamieniem milowym w realizacji strategii eSky.pl: pomoże to wzmocnić pozycję platformy zarówno na rynku europejskim, jak i globalnym, a także wykorzystać bogatą historię i renomę Thomas Cook do dalszego wzrostu.
Przyszłość
Połączenie doświadczenia i dziedzictwa Thomas Cook z nowoczesnymi rozwiązaniami i ekspertyzą eSky.pl będzie katalizatorem dalszego rozwoju platformy podróży. Wykorzysta ona rozpoznawalność i bogatą historię brytyjskiego giganta turystycznego w zakresie dynamicznego pakietowania, żeby dostarczyć klientom w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej skrojoną na ich miarę i odpowiadającą na wszystkie potrzeby ofertę Lot+Hotel.
Wartości firmy
- Innowacja: jesteśmy organizacją proaktywną i wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania, aby stworzyć prawdziwą wartość dla naszych klientów.
- Transparentność: wszystko, co robimy, jest tym, co dostajesz.
- Współpraca: pracujemy razem jako jeden zgrany zespół, aby osiągnąć wspólny cel.
- Zwinność: nasza płaska struktura to sposób na przyspieszenie procesu podejmowania decyzji i wdrażania ułatwień dla klientów, przy jednoczesnej współpracy z partnerami zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
- Zaangażowanie: jesteśmy gotowi poświęcić swój czas i energię na coś, w co wierzymy.
- Odwaga: w trudnych sytuacjach potrafimy wstać i zmierzyć się ze wszystkimi wyzwaniami.