Grupa eSky, platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji, rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową w ośmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce firma pierwszy raz w swej historii zrealizuje formułę product placement w programie „Azja Express” w stacji TVN, gdzie wyemitowane zostaną również billboardy sponsorskie.
W tym roku chcemy pokazać mieszkańcom krajów Europy Środkowo-Wschodniej, że podróże to nieodłączna część naszego życia – pozwalają na zadbanie o siebie i przełamanie rutyny, czyli postawienie na własne well-being. Z naszych badań wynika, że wybór kierunku jest ściśle powiązany z trzema aspektami: z kim wybieramy się w podróż, preferowany sposób wypoczynku oraz aktywności. Analiza ta pozwoliła nam zbudować komunikaty do kampanii na określonych insightach konsumenckich do trzech grup docelowych, co pozwala na precyzyjnie dotarcie z dopasowanym do odbiorców komunikatem, obejmując wszystkie poziomy lejka, tj. full-funnel.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Global Marketing Communication Director w Grupie eSky