Grupa eSky, lider segmentu traveltech w krajach CEE, wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.
Świat po pandemii diametralnie się zmienił i coraz trudniej go zrozumieć. Ludzie odkładają często na później decyzje związane z przyjemnościami, przez co jeszcze bardziej wpadają w codzienną rutynę. W eSky chcemy inspirować do przełamania tej rutyny poprzez podróżowanie. Chcemy, by nasi Klienci otwierali się na nowe wrażenia, odbudowywali relacje oraz dbali o dobrostan swój i swoich bliskich.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director w Grupie eSky.
eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo
Rozpoczynamy kampanię teraz, gdy po wakacyjnych urlopach klienci zaczynają myśleć o city breakach, które są doskonałym pomysłem na przerwę od jesiennej rutyny. Z badań konsumenckich wiemy, że podróże city break są postrzegane przez podróżników jako odskocznia od codzienności, bo mogą zarówno poznawać nowe kultury, smaki, jak też rozwijać swoje pasje czy aktywności.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director w Grupie eSky.