„Podróżuj po swojemu” to hasło nowej kampanii marketingowej internetowego biura podróży eSky.pl, które zachęca do organizacji wyjazdów na własną rękę, według indywidualnych potrzeb i zainteresowań. W projekcie bierze udział pięciu influencerów, którzy pokazują w swoich social mediach 4 różne europejskie wyspy, które są idealne na wakacyjny urlop – Maderę, Sardyninę, Sycylię i Folegandros.
Chcieliśmy stworzyć kampanię, która pokazałyby odbiorcom, że każdy może zorganizować sobie wyjazd szyty na miarę, bez biura podróży, dopasowany do swoich marzeń i możliwości. eSky jest narzędziem, które umożliwia zarezerwowanie wszystkich produktów w jednym miejscu, bez konieczności korzystania z wielu serwisów. Jako lider rynku internetowych biur podróży musimy nie tylko podążać za trendami marketingowymi, ale także je wyznaczać. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy twórców internetowych, którzy mogli osobiście doświadczyć organizacji podróży z eSky.pl i opowiedzieć o tym swoim followersom, a przy okazji, zgodnie z misją naszej firmy, zainspirować odbiorców do podróży w nowe miejsca, które są w zasięgu każdego. W wyjazdach wzięli udział także nasi pracownicy, ponieważ to właśnie osoby zatrudnione w eSky powinny być pierwszymi ambasadorami i promotorami naszych usług, a najlepiej mogą je poznać, poprzez organizacje takiej podróży.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Global Marketing Director w Grupie eSky