Firma eSky.pl – lider rynku internetowych biur podróży – we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA Partners wprowadza nowe ubezpieczenie turystyczne. Nowy produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, a także sytuację spowodowaną pandemią COVID-19.
Działania podejmowane przez firmę eSky.pl świadczą o jej nowoczesnej postawie i proklienckim nastawieniu. Zarówno w eSky.pl jak i AXA Partners staramy się na bieżąco reagować na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku, dążąc tym samym do ciągłego rozwoju. Obserwujemy klientów podróżujących w czasie pandemii i cieszy nas ogromnie wzrost popularności zakupywania ubezpieczeń turystycznych z wysoką sumą ubezpieczenia, zawierających komplet atrakcyjnych świadczeń, szczególnie tych związanych z zarażeniem się COVID-19. Nasz produkt, który zaproponowaliśmy firmie eSky.pl zapewnia pełen komfort podczas podróżowania i ochronę przed konsekwencjami finansowymi spowodowanymi np. nagłym, poważnym zachorowaniem włączając w to również COVID-19, czy problemami związanymi z kwarantanną. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku, spowodowanej epidemią, która na długo zmieni naszą rzeczywistość i podejście do podróżowania.
Jan Cupa, CEO, AXA Partners CEE
Widzimy, że wraz z powrotem do latania w 2020 roku, klienci coraz częściej decydowali się na taki produkt — w ubiegłym roku co czwarta rezerwacja w naszych serwisach posiadała ubezpieczenie turystyczne. Zapewnienie maksymalnej ochrony podczas podróży dla naszych Klientów jest dla nas priorytetowe, dlatego w dobie pandemii pracujemy nad rozwiązaniami, które najlepiej odpowiadają na sytuację rynkową i oczekiwania Klientów.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director w eSky.pl