Grupa eSky, lider rynku internetowych biur podróży w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, nawiązała współpracę z Google w zakresie usługi Google Hotel Ads. Oferty noclegów dostępne w eSky.pl widoczne będą dla milionów użytkowników Google we wszystkich krajach działania eSky.pl. Dzięki współpracy eSky.pl zamierza dotrzeć do nowej grupy klientów, a także wzmocnić swoją pozycję w segmencie hoteli.
Google jest jednym z naszych strategicznych partnerów. W zeszłym roku przeprowadziliśmy m.in. migrację do Google Cloud. Współpraca w kolejnym obszarze — noclegów, jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju relacji biznesowych. Jest to także kamień milowy pod kątem umocnienia pozycji rynkowej i wiarygodności firmy w segmencie Hotels & Leisure nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl
Rynek turystyczny w Polsce systematycznie nadrabia dystans do średniej europejskiej pod kątem cyfryzacji. Zgodnie z badaniem Polskiego Instytutu Ekonomicznego tylko 67 proc. polskich firm z branży turystycznej korzysta z mediów społecznościowych, w UE poziom ten wynosi 74 proc. My, jako firma z branży travel e-commerce, wywodząca się z internetu, stawiamy na nowe technologie i kanały dotarcia do klientów. Nasze obserwacje i analizy rynku, w tym pod kątem nowych trendów, idealnie się wpasowują w naszą współpracę z Google — udostępnienie szerokiej oferty noclegów w ramach Google Hotels Ads pozwoli nam nie tylko zdobyć nowych klientów, ale również umocnić pozycję rynkową.
Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl
Polacy zaczęli się interesować innymi kierunkami podróży, inaczej planują swoje wyjazdy. Trendy wyszukiwań w tej kategorii dynamicznie się zmieniają, zwłaszcza w obliczu globalnej pandemii. Sama kategoria związana z zakwaterowaniem podczas miesięcy wakacyjnych była jedyną w branży podróżniczej, które zarejestrowała wzrost wyszukiwań rok do roku i osiągała nawet +29 proc. Funkcja, którą właśnie wdrożył eSky ułatwia użytkownikom znalezienie idealnego miejsca dla siebie, porównanie kosztów, czy dostępności hoteli, zaś z perspektywy biznesowej: pomaga dotrzeć do zainteresowanych rezerwacją klientów. Tym samym eSky po raz kolejny udowodnił, że jest w awangardzie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w Polsce.
Antoni Andruszkiewicz, Industry Manager w Google Polska