Firma eSky.pl — lider na rynku internetowych biur podróży — odnotowała ponad 2,3 mld zł przychodu w 2019 roku, co stanowi ponad 80 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Rekordowy wzrost przychodów przełożył się proporcjonalnie na wzrost zysku operacyjnego.
W 2019 roku oprócz rosnącego wolumenu sprzedażowego widać zdecydowany wzrost koszyka zakupowego. Świadczy to o tym, że klienci coraz częściej wykupują usługi dodatkowe, takie jak ubezpieczenia podróżne, rezerwują noclegi w hotelach lub wynajmują samochody.
Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl
2020 rokiem kolejnych wzrostów i wyzwań
Pandemia wymaga szybkiej reakcji
Uznaliśmy, że w tak dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, należy natychmiast dostosować się do warunków otoczenia i zbudować racjonalny plan. Aktualna sytuacja na świecie udowodniła, że szeroka ekspozycja międzynarodowa i zwinne zarządzanie pozwalają na dywersyfikację sprzedaży. Rynki, uruchomione w 2019 roku, m.in. Meksyk, w obecnej chwili, odgrywają kluczową rolę w sprzedaży firmy.
Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl