Od lipca 2019 roku usługi Grupy eSky – zaawansowanego dostawcy rozwiązań turystycznych online – są dostępne na pierwszym afrykańskim rynku, w Republice Południowej Afryki. Wejście na kontynent afrykański to dla Grupy kolejny krok milowy w rozwoju. Zgodnie z zakładanym planem ekspansji w Europie Północnej i Zachodniej, w drugim kwartale br. lokalne serwisy eSky zostały uruchomione również w Szwajcarii, Belgii i Holandii.
Jako firma o globalnych ambicjach stale badamy nowe regiony i rynki pod kątem potencjału biznesowego. Republika Południowej Afryki jest „solidnym” rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online oraz wieloma czynnikami, których połączenie zapewnia eSky atrakcyjną synergię. Mam na myśli możliwą komunikację w języku angielskim, tę samą strefę czasową, co Europa Wschodnia, a także rosnącą penetrację rynku przez rozwiązania mobilne. Według badań Euromonitora aż 75 proc. użytkowników w RPA wybiera urządzenia mobilne podczas wyszukiwania i rezerwowania podróży. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli dla użytkowników z RPA na bardzo atrakcyjnych warunkach. Dla Grupy eSky to doskonałe przesłanki, by traktować RPA jako rynek „zalążkowy” – nasz przyczółek w Afryce.
Marius Turbatu, Global Expansion Director w Grupie eSky
Źródło: materiały prasowe Grupy Kapitałowej eSky.pl S.A.