Ponad 100 materiałów foto i wideo od użytkowników, sześć rynków Europy Środkowo-Wschodniej i pięć kanałów dotarcia. To kluczowe aspekty najnowszej kampanii city breakowej Grupy eSky, która tej jesieni pokazuje, że każdy może zrealizować krótką podróż „po swojemu”. Do odkrywania uroków city breaku marka zachęca w nieszablonowy sposób, gdyż swój przekaz w całości opiera na treściach wygenerowanych przez podróżników (tzw. User Generated Content).
W kampanii pokazujemy realne, niekoloryzowane emocje towarzyszące ludziom podczas city breaków. Podkreślamy indywidualny charakter takiej podróży, którą w każdej chwili można zrealizować wspólnie z eSky. Stąd pomysł na zbudowanie kampanii wyłącznie na podstawie zdjęć i filmów zgromadzonych w ramach licznych aktywacji naszej społeczności w social mediach oraz materiałów własnej produkcji. To także swoista zapowiedź zmiany kierunku komunikacji marki, która już w przyszłym roku będzie bazować głównie na autentycznych doświadczeniach podróżniczych.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky
O city breakach głośno w sieci, telewizji i na ulicy
Podróże (nie) jak z pocztówki
Reklamy w branży travel, szczególnie te w Polsce, często są zbudowane na insightach oderwanych od rzeczywistości. Marki ogrywają w swojej komunikacji proces „dążenia” do osiągnięcia określonego statusu, narzucając sztywne schematy podróżowania. Jednak my pokazujemy, że podróżować może każdy niezależnie od tego, jak to robi. User Generated Content wykorzystany do stworzenia kampanii doskonale oddaje tę ideę.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky