Z okazji Black Friday Grupa eSky, właściciel platformy do rezerwacji podróży, uruchomiła kampanię „Black Fat Deals”. W popularyzacji pakietów Lot+Hotel City Break i Wakacje marka kładzie szczególny nacisk na pokazanie najkorzystniejszych cenowo ofert, oszczędzając klientom „przyjemności” polowania na okazje. Kampania w Europie Środkowo-Wschodniej prowadzona jest głównie w kanałach digitalowych do 27 listopada 2023 r.
Pakiety Lot+Hotel to produkt, który rewolucjonizuje podejście do rezerwacji podróży. Swobodę i elastyczność pod kątem terminów i godzin lotów, rodzaju noclegów czy dostępności wielu kierunków łączy z łatwością zarezerwowania lotu i hotelu w dużo lepszej cenie niż każdy z tych produktów kupowany osobno. Nasza kampania ma pokazać, jak łatwo i tanio można zorganizować sobie wymarzone wakacje czy krótki city break.
Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w Grupie eSky
City Break i Wakacje w Europie trzonem kampanii „Black Fat Deals”
W ramach kampanii docieramy do osób podróżujących, aby mogły skorzystać z tych naprawdę atrakcyjnych cen. Głównym kanałem są dla nas social media, gdzie prowadzimy komunikację zarówno organiczną, jak i sponsorowaną. Ponadto kampanię wspieramy działaniami SEM i SEO, a także content marketingiem.
Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w Grupie eSky