Grupa eSky, polski właściciel globalnej platformy podróży, łączy innowacje i inspiruje ludzi do podróżowania, zapewniając najlepsze doświadczenia na każdym etapie podróży klienta. Za sukcesy osiągnięte na drodze realizacji naszego celu, jakim jest objęcie pozycji platformy podróży pierwszego wyboru w Europie Środkowo-Wschodniej, Grupa eSky została wielokrotnie wyróżniona na poziomie krajowym i międzynarodowym zarówno przez podróżników, jak i organizacje działające w szeroko pojętej turystyce.
2024
World Travel Awards
W kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2024” dla eSky.pl oraz „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2024” dla eSky.ro.
W kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2024” dla eSky.pl oraz „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2024” dla eSky.ro.
Travel & Tourism Awards
Nagroda w kategorii „Best Travel Agency App 2024 - Poland” dla Grupy eSky przyznana przez redakcję LUXlife Magazine.
Nagroda w kategorii „Best Travel Agency App 2024 - Poland” dla Grupy eSky przyznana przez redakcję LUXlife Magazine.
Ranking Forbes „Najcenniejsze polskie firmy e-commerce 2024”
Sklasyfikowanie Grupy eSky na 4. miejscu w zestawieniu spółek z branży e-commerce o największej wartości rynkowej.
Sklasyfikowanie Grupy eSky na 4. miejscu w zestawieniu spółek z branży e-commerce o największej wartości rynkowej.
HR Dream Team (Pracuj.pl)
2. miejsce w kategorii „Kultura organizacyjna i zaangażowanie” w segmencie M (firmy od 251 do 1 tys. pracowników). Wyróżnienie dla projektu „eSky hacks” – wewnętrznego hackathonu, podczas którego 55 uczestników w 12 zespołach przez 30 godzin pracowało nad rozwiązaniami usprawniającymi codzienne życie w Grupie eSky.
2. miejsce w kategorii „Kultura organizacyjna i zaangażowanie” w segmencie M (firmy od 251 do 1 tys. pracowników). Wyróżnienie dla projektu „eSky hacks” – wewnętrznego hackathonu, podczas którego 55 uczestników w 12 zespołach przez 30 godzin pracowało nad rozwiązaniami usprawniającymi codzienne życie w Grupie eSky.
e-Commerce Polska Awards (Izba Gospodarki Elektronicznej)
Nagroda w kategorii „Best on Mobile” za nasz przewodnik po świecie inspiracji podróżniczych — Okazje by eSky.pl. Ta innowacyjna platforma jest połączeniem nowatorskiego podejścia w obszarze travel tech, wykorzystania najlepszych praktyk w projektowaniu User Experience (UX) w świecie mobile, a także naszego 20-letniego doświadczenia w turystyce.
Nagroda w kategorii „Best on Mobile” za nasz przewodnik po świecie inspiracji podróżniczych — Okazje by eSky.pl. Ta innowacyjna platforma jest połączeniem nowatorskiego podejścia w obszarze travel tech, wykorzystania najlepszych praktyk w projektowaniu User Experience (UX) w świecie mobile, a także naszego 20-letniego doświadczenia w turystyce.
Ranking Forbes „100 największych firm prywatnych”
Wyróżnienie eSky.pl na 55. miejscu w rankingu Forbes zdobyte dzięki zawdzięczamy zaawansowanej, autorskiej technologii podróżniczej, ofercie produktowej dopasowanej do potrzeb współczesnych podróżników – m.in. pakiety dynamiczne City Break i Wakacje, loty, hotele, ubezpieczenia, wynajem samochodu, transfery itd. – a także silnej pozycji międzynarodowej i obecności na ponad 50 światowych rynkach.
Wyróżnienie eSky.pl na 55. miejscu w rankingu Forbes zdobyte dzięki zawdzięczamy zaawansowanej, autorskiej technologii podróżniczej, ofercie produktowej dopasowanej do potrzeb współczesnych podróżników – m.in. pakiety dynamiczne City Break i Wakacje, loty, hotele, ubezpieczenia, wynajem samochodu, transfery itd. – a także silnej pozycji międzynarodowej i obecności na ponad 50 światowych rynkach.
2023
Innowacyjny Lider
W kategorii „Sport, Hobby, Turystyka” dla Łukasza Neski, Chief Growth Officer w Grupie eSky, za wkład w rozwój produktu pakietowego „Lot+Hotel” City Break i Wakacje i wizjonerskie pozycjonowanie tego innowacyjnego rozwiązania.
W kategorii „Sport, Hobby, Turystyka” dla Łukasza Neski, Chief Growth Officer w Grupie eSky, za wkład w rozwój produktu pakietowego „Lot+Hotel” City Break i Wakacje i wizjonerskie pozycjonowanie tego innowacyjnego rozwiązania.
Dyrektor Marketingu Roku
W kategorii „Master of International Marketing” dla Ingi Wawrzyniak Gacek, Marketing&Communication Director w Grupie eSky, za skuteczną transformację postrzegania marki eSky na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od brokera biletów lotniczych do kompleksowej platformy podróży.
W kategorii „Master of International Marketing” dla Ingi Wawrzyniak Gacek, Marketing&Communication Director w Grupie eSky, za skuteczną transformację postrzegania marki eSky na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od brokera biletów lotniczych do kompleksowej platformy podróży.
World Travel Awards
W kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2023” dla eSky.pl oraz „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2023” dla eSky.ro.
W kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2023” dla eSky.pl oraz „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2023” dla eSky.ro.
Szczyt Wysokich Lotów
Nagroda przyznana przez WhitePress dla eSky.pl za wyróżniające się osiągnięcia w realizacji skutecznej i spójnej strategii SEO/SEM w kreowaniu treści.
Nagroda przyznana przez WhitePress dla eSky.pl za wyróżniające się osiągnięcia w realizacji skutecznej i spójnej strategii SEO/SEM w kreowaniu treści.
European Travel Awards
Nagroda w kategorii „Most Trusted Holiday Planning Experts 2023 – Poland” dla Grupy eSky przyznana przez redakcję EU Business News.
Nagroda w kategorii „Most Trusted Holiday Planning Experts 2023 – Poland” dla Grupy eSky przyznana przez redakcję EU Business News.
Orły Turystyki
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2023 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2023 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
2022
World Travel Awards
W kategorii „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2022” dla eSky.ro.
W kategorii „Romania’s Leading Online Travel Agency in 2022” dla eSky.ro.
Orły Turystyki
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2022 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2022 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
2021
World Travel Awards
Nagroda w kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2021” dla eSky.pl.
Nagroda w kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2021” dla eSky.pl.
Orły Turystyki
Nagroda BRONZE w plebiscycie Orły 2021 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
Nagroda BRONZE w plebiscycie Orły 2021 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
2020
World Travel Awards
Nagroda w kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2020” dla eSky.pl.
Nagroda w kategorii „Poland’s Leading Online Travel Agency in 2020” dla eSky.pl.
Mixx Awards
Nagroda w kategorii „Performance Marketing” dla Grupy eSky.
Nagroda w kategorii „Performance Marketing” dla Grupy eSky.
LOT Top Agent
Wyróżnienie w kategorii „TOP Agent 2019” przyznane Grupie eSky przez LOT Polskie Linie Lotnicze za największy wzrost sprzedaży.
Wyróżnienie w kategorii „TOP Agent 2019” przyznane Grupie eSky przez LOT Polskie Linie Lotnicze za największy wzrost sprzedaży.
Orły Turystyki
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2020 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2020 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
2019
Gazela Biznesu 2018
eSky znalazło się wśród finalistów dziewiętnastej edycji rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Ranking skupia najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy z sektora MŚP.
eSky znalazło się wśród finalistów dziewiętnastej edycji rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Ranking skupia najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy z sektora MŚP.
Orły Turystyki
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2019 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
Nagroda GOLD w plebiscycie Orły 2019 dla eSky.pl przyznana na podstawie opinii w najpopularniejszych serwisach internetowych z ocenami.
2018
Strona Roku
eSky.bg otrzymało nagrodę publiczności w kategorii „Aplikacja mobilna” oraz nagrodę publiczności i jury w kategorii „Strona internetowa e-commerce” w konkursie Strona Roku. Jest to konkurs, który wyróżnia w różnych kategoriach najlepsze strony internetowe i aplikacje mobilne w Bułgarii.
eSky.bg otrzymało nagrodę publiczności w kategorii „Aplikacja mobilna” oraz nagrodę publiczności i jury w kategorii „Strona internetowa e-commerce” w konkursie Strona Roku. Jest to konkurs, który wyróżnia w różnych kategoriach najlepsze strony internetowe i aplikacje mobilne w Bułgarii.
APG Awards
eSky.bg zajęło pierwsze miejsce w konkursie APG w kategoriach: „Doskonałość w sprzedaży produktów APG za 2017 rok”, „Sprzedaż China Southern Airlines za 2017 rok” i „Sprzedaż LATAM Airlines Group za 2017 rok”. Nagroda ta jest uznaniem dla pracy, profesjonalizmu i technologii, z których korzysta eSky.
eSky.bg zajęło pierwsze miejsce w konkursie APG w kategoriach: „Doskonałość w sprzedaży produktów APG za 2017 rok”, „Sprzedaż China Southern Airlines za 2017 rok” i „Sprzedaż LATAM Airlines Group za 2017 rok”. Nagroda ta jest uznaniem dla pracy, profesjonalizmu i technologii, z których korzysta eSky.
2018 + Digital Enterprise Award
Marka eDestinos Brasil otrzymała nagrodę „2018 + Digital Enterprise Award” w kategorii „Commerce”. Nagroda ma na celu wyróżnienie firm o najlepszej pozycji, które stawiają czoła wyzwaniom i wykorzystują możliwości cyfrowego świata, w którym żyjemy.
Marka eDestinos Brasil otrzymała nagrodę „2018 + Digital Enterprise Award” w kategorii „Commerce”. Nagroda ma na celu wyróżnienie firm o najlepszej pozycji, które stawiają czoła wyzwaniom i wykorzystują możliwości cyfrowego świata, w którym żyjemy.
Lista „Ones to Watch”
eSky zostało wymienione jako „Ones to Watch” - jedno z najlepszych przedsięwzięć biznesowych w Europie w kategorii Travel / Leisure, biorących udział w konkursie European Business Awards.
eSky zostało wymienione jako „Ones to Watch” - jedno z najlepszych przedsięwzięć biznesowych w Europie w kategorii Travel / Leisure, biorących udział w konkursie European Business Awards.
Wyróżnienie od Emirates
eSky otrzymało wyróżnienie od Emirates Airlines jako wyraz uznania dla wyjątkowych zasług spółki i wsparcia w latach 2017–2018.
eSky otrzymało wyróżnienie od Emirates Airlines jako wyraz uznania dla wyjątkowych zasług spółki i wsparcia w latach 2017–2018.
Internet Effectiveness Awards 2018
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę specjalną przyznawaną przez jury konkursu Internet Effectivenes Awards 2018 za łączny zysk, jaki przyniosła aplikacja dla całej spółki.
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę specjalną przyznawaną przez jury konkursu Internet Effectivenes Awards 2018 za łączny zysk, jaki przyniosła aplikacja dla całej spółki.
Internet Effectiveness Awards 2018
Aplikacja mobilna eSky zajęła 1. miejsce w kategorii Aplikacja mobilna w konkursie Internet Effectivenes Awards 2018. Jury oceniało skuteczność aplikacji z punktu widzenia korzyści dla właściciela projektu.
Aplikacja mobilna eSky zajęła 1. miejsce w kategorii Aplikacja mobilna w konkursie Internet Effectivenes Awards 2018. Jury oceniało skuteczność aplikacji z punktu widzenia korzyści dla właściciela projektu.
Wielki Modernizator Polski 2017
eSky.pl S.A. otrzymało tytuł „Wielki Modernizator Polski 2017”. Jest on przyznawany firmom przez Instytut Europejskiego Biznesu, który prowadzi ten konkurs od 2005 roku.
eSky.pl S.A. otrzymało tytuł „Wielki Modernizator Polski 2017”. Jest on przyznawany firmom przez Instytut Europejskiego Biznesu, który prowadzi ten konkurs od 2005 roku.
Gepard Biznesu 2017
eSky otrzymało tytuł Geparda Biznesu 2017 przyznany przez Instytut Europejskiego Biznesu. Tytuł przyznawany był firmom, których wartość rynkowa wzrosła o co najmniej 10 proc.
eSky otrzymało tytuł Geparda Biznesu 2017 przyznany przez Instytut Europejskiego Biznesu. Tytuł przyznawany był firmom, których wartość rynkowa wzrosła o co najmniej 10 proc.
e.Comm Awards 2018
Już 2. rok z rzędu aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę w konkursie e.Comm Awards w Bułgarii w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna”.
Już 2. rok z rzędu aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę w konkursie e.Comm Awards w Bułgarii w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna”.
Wyróżnienie od firmy Amadeus
eSky otrzymało wyróżnienie od firmy Amadeus za innowacyjność i szczególny wkład w rozwój produktów Amadeus w Polsce.
eSky otrzymało wyróżnienie od firmy Amadeus za innowacyjność i szczególny wkład w rozwój produktów Amadeus w Polsce.
2017
Dyrektor Marketingu Roku
Łukasz Neska, Wiceprezes Grupy eSky, otrzymał nagrodę w kategorii „Sales & Marketing Excellence – Master of E-commerce Marketing” w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2017. Konkurs zorganizowano po raz 7. przez Mediarun.com.
Łukasz Neska, Wiceprezes Grupy eSky, otrzymał nagrodę w kategorii „Sales & Marketing Excellence – Master of E-commerce Marketing” w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2017. Konkurs zorganizowano po raz 7. przez Mediarun.com.
e.Comm Awards 2017
Serwis eSky w Bułgarii zajął 1. miejsce w konkursie e.Comm Awards w kategoriach: „Najlepszy design i UX”, „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza strona e-commerce” w głosowaniu internautów. e.Comm Awards to konkurs dla serwisów e-commerce w Bułgarii.
Serwis eSky w Bułgarii zajął 1. miejsce w konkursie e.Comm Awards w kategoriach: „Najlepszy design i UX”, „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza strona e-commerce” w głosowaniu internautów. e.Comm Awards to konkurs dla serwisów e-commerce w Bułgarii.
Top Agent Qatar Airlines
Wyróżnienie „Top Agent” zostało przyznane spółce eSky.pl S.A. za świetne wyniki podczas pięcioletniej współpracy z liniami QATAR. Nagroda to potwierdzenie pozycji TOP 5 partnerów linii QATAR w Polsce.
Wyróżnienie „Top Agent” zostało przyznane spółce eSky.pl S.A. za świetne wyniki podczas pięcioletniej współpracy z liniami QATAR. Nagroda to potwierdzenie pozycji TOP 5 partnerów linii QATAR w Polsce.
ekomersy 2017
Firma eSky, głosami internautów i jury, zdobyła 1. miejsce w konkursie ekomersy 2017 w kategorii Ekspansja zagraniczna. Konkurs ekomersy był organizowany po raz 6. przez Fundację Polak 2.0.
Firma eSky, głosami internautów i jury, zdobyła 1. miejsce w konkursie ekomersy 2017 w kategorii Ekspansja zagraniczna. Konkurs ekomersy był organizowany po raz 6. przez Fundację Polak 2.0.
Dobry Wzór 2017
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę „Dobry Wzór 2017” w kategorii „Usługi” przyznawaną przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Jury doceniło użyteczność i praktyczność aplikacji eSky, która umożliwia łatwe i szybkie zorganizowania podróży.
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę „Dobry Wzór 2017” w kategorii „Usługi” przyznawaną przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Jury doceniło użyteczność i praktyczność aplikacji eSky, która umożliwia łatwe i szybkie zorganizowania podróży.
Best Online Travel Agency of 2016
eDestinos w Brazylii zdobyło 3. miejsce w konkursie Best Online Travel Agency organizowanym przez LATAM Airlines. Nagroda była przyznawana na podstawie wyników sprzedażowych na rynku brazylijskim.
eDestinos w Brazylii zdobyło 3. miejsce w konkursie Best Online Travel Agency organizowanym przez LATAM Airlines. Nagroda była przyznawana na podstawie wyników sprzedażowych na rynku brazylijskim.
APG Airlines Awards
eSky.bg zdobyło 2 nagrody w konkursie APG Airlines Awards w 2017 roku. Pierwsza została przyznana w kategorii “Best-selling agent of APG represented airlines”, a druga w kategorii “Best-selling agent for China Southern Airlines”.
eSky.bg zdobyło 2 nagrody w konkursie APG Airlines Awards w 2017 roku. Pierwsza została przyznana w kategorii “Best-selling agent of APG represented airlines”, a druga w kategorii “Best-selling agent for China Southern Airlines”.
Mobile Trends Awards 2016
Aplikacja eSky zwyciężyła w kategorii „M-commerce”, pokonując m.in. rozwiązania TUI Poland, ITAKA czy Empik. eSky zwyciężyło nie tylko dzięki głosom jury, ale też dzięki wsparciu zadowolonych użytkowników, którzy oddali na nią swoje głosy.
Aplikacja eSky zwyciężyła w kategorii „M-commerce”, pokonując m.in. rozwiązania TUI Poland, ITAKA czy Empik. eSky zwyciężyło nie tylko dzięki głosom jury, ale też dzięki wsparciu zadowolonych użytkowników, którzy oddali na nią swoje głosy.
RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016
eSky zostało triumfatorem konkursu RE:Branding Roku 2016. eSky zostało nominowane do nagrody w wyniku przeprowadzonego w I. kwartale 2016 roku procesu gruntownego rebrandingu, który obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz logo.
eSky zostało triumfatorem konkursu RE:Branding Roku 2016. eSky zostało nominowane do nagrody w wyniku przeprowadzonego w I. kwartale 2016 roku procesu gruntownego rebrandingu, który obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz logo.
Top Profit Romania
Odział spółki eSky w Rumunii zajął 2. miejsce w kategorii „Najbardziej dochodowe agencje podróżnicze”. To kolejna nagroda potwierdzająca stabilną pozycję internetowego biura podróży eSky na rynku rumuńskim.
Odział spółki eSky w Rumunii zajął 2. miejsce w kategorii „Najbardziej dochodowe agencje podróżnicze”. To kolejna nagroda potwierdzająca stabilną pozycję internetowego biura podróży eSky na rynku rumuńskim.
Best Online Travel Agency
Travelport po raz kolejny przyznał wyróżnienie „Best Online Travel Agency” firmie eSky. Nagroda została wręczona podczas uroczystej gali Top Hotel Awards Ceremony – jednego z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej w Rumunii.
Travelport po raz kolejny przyznał wyróżnienie „Best Online Travel Agency” firmie eSky. Nagroda została wręczona podczas uroczystej gali Top Hotel Awards Ceremony – jednego z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej w Rumunii.
2016
Turkish Airlines Awards 2016
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu rankingu, zdobywając tytuł „Best Online Travel Agency in Bulgaria”. Nagroda ta została przyznana na podstawie liczby sprzedanych biletów Turkish Airlines w 2016 roku.
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu rankingu, zdobywając tytuł „Best Online Travel Agency in Bulgaria”. Nagroda ta została przyznana na podstawie liczby sprzedanych biletów Turkish Airlines w 2016 roku.
ExTempore
Firma eSky została doceniona w dziedzinie obsługi klienta, zdobywając tym samym 1. miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa Klienta”. ExTempore to firma specjalizująca się w szkoleniach w obszarze Customer Care.
Firma eSky została doceniona w dziedzinie obsługi klienta, zdobywając tym samym 1. miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa Klienta”. ExTempore to firma specjalizująca się w szkoleniach w obszarze Customer Care.
Etravel Awards 2016
Odział eSky w Rumunii zdobył 3. miejsce w kategorii „Projekt Specjalny” za kampanię eSky Live w konkursie Etravel Awards 2016. Projekt ten opierał się na współpracy z najważniejszymi na rynku rumuńskim magazynami lifestylowymi dla kobiet.
Odział eSky w Rumunii zdobył 3. miejsce w kategorii „Projekt Specjalny” za kampanię eSky Live w konkursie Etravel Awards 2016. Projekt ten opierał się na współpracy z najważniejszymi na rynku rumuńskim magazynami lifestylowymi dla kobiet.
Etravel Awards 2016
Aplikacja mobilna otrzymała kolejną nagrodę – 1. miejsce w kategorii „Best Travel App” w konkursie Etravel Awards 2016. Elegancki design, szybkość wyświetlania ofert, prostota i bezpieczeństwo w dokonywaniu płatności były decydującymi czynnikami w przyznaniu tej nagrody.
Aplikacja mobilna otrzymała kolejną nagrodę – 1. miejsce w kategorii „Best Travel App” w konkursie Etravel Awards 2016. Elegancki design, szybkość wyświetlania ofert, prostota i bezpieczeństwo w dokonywaniu płatności były decydującymi czynnikami w przyznaniu tej nagrody.
2015
Turkish Airlines Awards 2015
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu, zdobywając tytuł „Best Online Travel Agency in Bulgaria”. Nagroda została przyznana na podstawie liczby sprzedanych biletów Turkish Airlines Awards w 2015 roku.
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu, zdobywając tytuł „Best Online Travel Agency in Bulgaria”. Nagroda została przyznana na podstawie liczby sprzedanych biletów Turkish Airlines Awards w 2015 roku.
APG Airlines Awards 2015
eSky Bułgaria zdobyło 1. miejsce w kategorii „OTA (Online Travel Agency)”. APG Airlines Awards to coroczna ceremonia mająca na celu nagrodzenie najlepszych agentów podróży sprzedających bilety linii APG Airlines.
eSky Bułgaria zdobyło 1. miejsce w kategorii „OTA (Online Travel Agency)”. APG Airlines Awards to coroczna ceremonia mająca na celu nagrodzenie najlepszych agentów podróży sprzedających bilety linii APG Airlines.
Best Romanian Online Booking Website
eSky został wyróżniony 3. miejscem w kategorii „Best Romanian Online Booking Website”. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
eSky został wyróżniony 3. miejscem w kategorii „Best Romanian Online Booking Website”. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
Romanian Digital Travel Awards
eSky znalazł się na 2. miejscu w rankingu najbardziej popularnych agencji turystycznych sprzedających bilety lotnicze w Rumunii – „Most Popular Ticketing Agency”. Nagroda została wręczona podczas wydarzenia Romanian Digital Travel Awards.
eSky znalazł się na 2. miejscu w rankingu najbardziej popularnych agencji turystycznych sprzedających bilety lotnicze w Rumunii – „Most Popular Ticketing Agency”. Nagroda została wręczona podczas wydarzenia Romanian Digital Travel Awards.
Webstock Awards 2015
Aplikacja mobilna eSky zdobyła 1. miejsce w konkursie Webstock Awards 2015 w Rumunii. Jury konkursu w szczególności doceniło użyteczność, łatwość nawigacji i praktyczność aplikacji, a także jej design.
Aplikacja mobilna eSky zdobyła 1. miejsce w konkursie Webstock Awards 2015 w Rumunii. Jury konkursu w szczególności doceniło użyteczność, łatwość nawigacji i praktyczność aplikacji, a także jej design.
Top Profit Romania 2015
eSky.ro zajął 2. miejsce w czołówce rankingu najbardziej dochodowych biur podróży. Tym samym udowodnił swoją wysoką pozycję jako zaufanego i rzetelnego partnera na rumuńskim rynku podróży online.
eSky.ro zajął 2. miejsce w czołówce rankingu najbardziej dochodowych biur podróży. Tym samym udowodnił swoją wysoką pozycję jako zaufanego i rzetelnego partnera na rumuńskim rynku podróży online.
2014
Forbes eVolution Awards
1. miejsce w kategoriach: „Electronic Market” i „Affiliate” zostały przyznane eSky Bułgaria w edycji konkursu w 2014 roku. Forbes eVolution Awards to ranking, w którym wyróżnienia zostają przyznawane przez CEO firm z branży e-commerce, IT i innowacje w Bułgarii.
1. miejsce w kategoriach: „Electronic Market” i „Affiliate” zostały przyznane eSky Bułgaria w edycji konkursu w 2014 roku. Forbes eVolution Awards to ranking, w którym wyróżnienia zostają przyznawane przez CEO firm z branży e-commerce, IT i innowacje w Bułgarii.
Best Online Agency Year on Year 2014
Travelport, ważny gracz w branży turystycznej, przyznał wyróżnienie „Best Online Agency” firmie eSky. Nagroda ta odzwierciedla sukces, który eSky odnotowuje nieprzerwanie od czasu uruchomienia rynku rumuńskiego w 2009 roku.
Travelport, ważny gracz w branży turystycznej, przyznał wyróżnienie „Best Online Agency” firmie eSky. Nagroda ta odzwierciedla sukces, który eSky odnotowuje nieprzerwanie od czasu uruchomienia rynku rumuńskiego w 2009 roku.
Best Romanian Online Booking Website 2014
eSky otrzymał nagrodę za 3. miejsce w kategorii „Best Romanian Online Booking Website”. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
eSky otrzymał nagrodę za 3. miejsce w kategorii „Best Romanian Online Booking Website”. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
Webstock Awards 2014
Blog eSky zdobył 1. miejsce na Webstock Awards 2014 w Rumunii w kategorii „Corporate Blogs”. Czytelnicy docenili szczery, naturalny styl komunikacji, a także użyteczność informacji dostarczanych przez doświadczonych konsultantów podróży.
Blog eSky zdobył 1. miejsce na Webstock Awards 2014 w Rumunii w kategorii „Corporate Blogs”. Czytelnicy docenili szczery, naturalny styl komunikacji, a także użyteczność informacji dostarczanych przez doświadczonych konsultantów podróży.
2013
Technology Fast 50 Central Europe 2013
Intensywny rozwój oraz bardzo dobre wyniki finansowe za 2012 rok zapewniły eSky 34. miejsce w rankingu głównym Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe 2013” oraz 5. lokatę w kategorii „Big 5” – tj. Wielka Piątka tego prestiżowego konkursu.
Intensywny rozwój oraz bardzo dobre wyniki finansowe za 2012 rok zapewniły eSky 34. miejsce w rankingu głównym Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe 2013” oraz 5. lokatę w kategorii „Big 5” – tj. Wielka Piątka tego prestiżowego konkursu.
Facebook Fan Pages 2013
Fanpage eSky zdobył 3. miejsce w konkursie organizowanym przez Etravel Awards. Jury szczególnie doceniło treści graficzne, rodzaj informacji, a także szybki czas odpowiedzi na zapytania użytkowników zapewniany przez konsultantów.
Fanpage eSky zdobył 3. miejsce w konkursie organizowanym przez Etravel Awards. Jury szczególnie doceniło treści graficzne, rodzaj informacji, a także szybki czas odpowiedzi na zapytania użytkowników zapewniany przez konsultantów.
Innowator WPROST
Serwis eSky został wyróżniony w kategorii „E-biznes”. W komentarzu do swojej decyzji jury podkreślało, że firma wykazuje ponadprzeciętną innowacyjność rynkową, o czym świadczy m.in. dynamika jej sprzedaży na poziomie 147 proc.
Serwis eSky został wyróżniony w kategorii „E-biznes”. W komentarzu do swojej decyzji jury podkreślało, że firma wykazuje ponadprzeciętną innowacyjność rynkową, o czym świadczy m.in. dynamika jej sprzedaży na poziomie 147 proc.
Online Rising Star 2013
Travelport, dostawca systemów globalnej dystrybucji biletów lotniczych, po raz 3. docenił rosnące wyniki firmy eSky na rynku rumuńskim. Kolejny rok z rzędu wyróżnił eSky w Rumunii nagrodą „Online Rising Star” w 2013 roku.
Travelport, dostawca systemów globalnej dystrybucji biletów lotniczych, po raz 3. docenił rosnące wyniki firmy eSky na rynku rumuńskim. Kolejny rok z rzędu wyróżnił eSky w Rumunii nagrodą „Online Rising Star” w 2013 roku.
2012
Ranking sklepów internetowych
eSky po raz trzeci znalazło się w rankingu e-sklepów przygotowanym przez portal Money.pl, tym razem we współpracy z Gazetą Wyborczą oraz serwisem Wyborcza.biz. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była popularność danego sklepu wśród internautów.
eSky po raz trzeci znalazło się w rankingu e-sklepów przygotowanym przez portal Money.pl, tym razem we współpracy z Gazetą Wyborczą oraz serwisem Wyborcza.biz. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była popularność danego sklepu wśród internautów.
Diament Forbesa 2012
eSky znalazło się wśród laureatów nagrody „Diament Forbesa”. W rankingu uwzględniane są przedsiębiorstwa, które na przestrzeni ostatnich lat najszybciej zwiększały swoją wartość. Firma znalazła się na 45. miejscu rankingu wśród spółek z przychodem do 250 mln zł.
eSky znalazło się wśród laureatów nagrody „Diament Forbesa”. W rankingu uwzględniane są przedsiębiorstwa, które na przestrzeni ostatnich lat najszybciej zwiększały swoją wartość. Firma znalazła się na 45. miejscu rankingu wśród spółek z przychodem do 250 mln zł.
Telemarketer Roku
Karolina Wróż z Centrum Obsługi Klienta serwisu eSky zajęła 1. miejsce w konkursie Telemarketer Roku w kategorii „Helpdesk”. Nagroda udowadnia, że nasi klienci mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi i profesjonalną pomoc.
Karolina Wróż z Centrum Obsługi Klienta serwisu eSky zajęła 1. miejsce w konkursie Telemarketer Roku w kategorii „Helpdesk”. Nagroda udowadnia, że nasi klienci mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi i profesjonalną pomoc.
Top Afaceri Romania 2012
eSky zajął 3. miejsce w sekcji „Top Business” w kategorii „Sprzedaż detaliczna” oraz 2. miejsce w kategorii „Handel z wykorzystaniem Internetu”. Tym samym, zostało uznane i nagrodzone specjalistyczne doświadczenie eSky w zakresie e-commerce.
eSky zajął 3. miejsce w sekcji „Top Business” w kategorii „Sprzedaż detaliczna” oraz 2. miejsce w kategorii „Handel z wykorzystaniem Internetu”. Tym samym, zostało uznane i nagrodzone specjalistyczne doświadczenie eSky w zakresie e-commerce.
Travelport
Firma eSky otrzymała wyróżnienie od Travelport – opertaora systemu rezerwacji – przyznane dla najlepszego klienta tego dostawcy na wszystkich rynkach europejskich, na których prowadzi swoje działania.
Firma eSky otrzymała wyróżnienie od Travelport – opertaora systemu rezerwacji – przyznane dla najlepszego klienta tego dostawcy na wszystkich rynkach europejskich, na których prowadzi swoje działania.
Technology Fast 50 Central Europe 2012
eSky znalazł się w gronie laureatów „Big 5” i okazał się najlepszy wśród polskich firm piastujących w tym roku ten tytuł, zajmując 3. miejsce. Równocześnie firma zajęła 30. miejsce w rankingu głównym Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe 2012”.
eSky znalazł się w gronie laureatów „Big 5” i okazał się najlepszy wśród polskich firm piastujących w tym roku ten tytuł, zajmując 3. miejsce. Równocześnie firma zajęła 30. miejsce w rankingu głównym Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe 2012”.
Online Rising Star 2012
Kolejna nagroda Online Rising Star dla eSky w Rumunii za stały wzrost i świetne wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdzenie kilkuletniego sukcesu osiągniętego na zagranicznym rynku.
Kolejna nagroda Online Rising Star dla eSky w Rumunii za stały wzrost i świetne wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdzenie kilkuletniego sukcesu osiągniętego na zagranicznym rynku.
2011
Najlepszy sklep internetowy
eSky.pl zajęło 3. miejsce w rankingu organizowanym przez tygodnik Wprost i portal Money.pl. Brano pod uwagę: jakość oferty i obsługi klienta, funkcje ułatwiające poruszanie się po stronie oraz czynniki techniczne, mające wpływ na wygląd i działanie strony.
eSky.pl zajęło 3. miejsce w rankingu organizowanym przez tygodnik Wprost i portal Money.pl. Brano pod uwagę: jakość oferty i obsługi klienta, funkcje ułatwiające poruszanie się po stronie oraz czynniki techniczne, mające wpływ na wygląd i działanie strony.
Diploma de excelenta
Odział eSky w Rumunii otrzymał wyróżnienie doskonałości za rejestrację najwyższego współczynnika konwersji dla ubezpieczeń podróżnych w 2011 roku.
Odział eSky w Rumunii otrzymał wyróżnienie doskonałości za rejestrację najwyższego współczynnika konwersji dla ubezpieczeń podróżnych w 2011 roku.
Najpopularniejszy internetowy serwis turystyczny
eSky otrzymało tytuł „Najpopularniejszego internetowego serwisu turystycznego” w rankingu magazynu Wiadomości Turystyczne – jedynego w Polsce dwutygodnika przeznaczonego dla branży turystycznej i niezależnej firmy badawczej Gemius.
eSky otrzymało tytuł „Najpopularniejszego internetowego serwisu turystycznego” w rankingu magazynu Wiadomości Turystyczne – jedynego w Polsce dwutygodnika przeznaczonego dla branży turystycznej i niezależnej firmy badawczej Gemius.
Outstanding Business Performance 2011
Zaledwie w dwalata od rozpoczęcia działalności na rynku rumuńskim, Travelport nagrodził eSky za wyjątkowe wyniki biznesowe, potwierdzając tym samym sukces, który eSky zarejestrował w bardzo krótkim czasie.
Zaledwie w dwalata od rozpoczęcia działalności na rynku rumuńskim, Travelport nagrodził eSky za wyjątkowe wyniki biznesowe, potwierdzając tym samym sukces, który eSky zarejestrował w bardzo krótkim czasie.
2010
Online Rising Star 2010
Nagroda zostala przyznana eSky w Rumunii za stale rosnące wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdza sukces, jaki osiągnęła firma na rynku rumuńskim, w krótkim czasie od rozpoczęcia działalności.
Nagroda zostala przyznana eSky w Rumunii za stale rosnące wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdza sukces, jaki osiągnęła firma na rynku rumuńskim, w krótkim czasie od rozpoczęcia działalności.
Gazela Biznesu 2009
eSky dołączyło do klubu Gazeli Biznesu w 2010 roku. Jest to nagroda przyznawana najszybciej rozwijającym się firmom średniej wielkości. „Gazele Biznesu” są wyróżnieniem przyznawanym przez redakcję dziennika Puls Biznesu oraz firmę Coface Poland.
eSky dołączyło do klubu Gazeli Biznesu w 2010 roku. Jest to nagroda przyznawana najszybciej rozwijającym się firmom średniej wielkości. „Gazele Biznesu” są wyróżnieniem przyznawanym przez redakcję dziennika Puls Biznesu oraz firmę Coface Poland.