Platforma podróży eSky.pl, która jest europejskim liderem na rynku e-commerce w segmencie turystyki, uruchamia nową strefę „Okazje”. To narzędzie łączy w sobie bazę inspiracji podróżniczych, okazyjne oferty linii lotniczych z tematycznymi kolekcjami, które grupują kierunki według okazji, potrzeb czy wydarzeń. Zdaniem ekspertów platformy ułatwi to wybór użytkownikom i pozwoli przenieść ich w świat podróży już na wczesnym etapie ich planowania.
W polskiej sieci brakowało miejsca, które łączyłoby inspiracje podróżnicze z możliwością szybkiego znalezienia okazyjnych cen biletów. W ręce klientów oddajemy platformę, która pomaga zaplanować podróż zgodnie z własnymi upodobaniami. Staje się to łatwiejsze m.in. dzięki grupowaniu kierunków w tematyczne kolekcje i wprowadzeniu tagów do personalizowania doświadczeń podróżniczych.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky
Widok strony głównej nowej strefy „Okazje” na eSky.pl ze wbudowaną wyszukiwarką.
Wiesz, co chcesz, ale nie wiesz gdzie? Nowe podejście do planowania podróży
Moduł pogodowy jest dostępny dla każdego kierunku w nowej strefie „Okazje” na eSky.pl.
Za sprawą prowadzonych cyklicznie badań wiemy, że w momencie rozpoczęcia planowania podróży wiele osób jeszcze nie ma obranego kierunku lub też dopasowuje go w zależności od okazji cenowej w danym okresie. Często zwyczajnie brakuje im również rzetelnych informacji o tym, co interesującego oferuje dane miasto czy region. Z myślą o takich osobach oddajemy to narzędzie, które dostarcza wskazówek i inspiracji na temat poszczególnych destynacji, a także umożliwia szybkie znalezienie i rezerwację najlepszych ofert podróży.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky
Kolekcje kierunków rodem z Instagrama
W strefie „Okazje” na eSky.pl kierunki i okazyjne loty pogrupowane są w wiele kolekcji tematycznych.
Mylące jest założenie, że użytkownik zawsze wie, gdzie chce pojechać. Za to na pewno wie, jak chce ten wyjazd przeżyć, ale to właśnie aspekt inspiracyjny portali podróżniczych jest piętą achillesową branży. Dlatego wraz z zespołem eSky zrobiliśmy duży nacisk na zrozumienie, co wpływa na decyzje wyjazdowe, jak ludzie wybierają kierunki dla krótkich city breaków, a jak dla planowanych z wyprzedzeniem wakacji. I postaraliśmy się umieścić te informacje w możliwie wygodny sposób.
Igor Farafonow, CEO design studia Uxeria