Polska firma, która w 2004 roku zaczynała od organizacji wyjazdów „Work&Travel”, 20 lat później wyrosła na globalną platformę podróży obecną w ponad 50 krajach. Z okazji urodzin eSky.pl uruchamia konkurs z pulą nagród 40 tys. zł do wydania na wakacje i city breaki w opcji Lot+Hotel. Na 20. rocznicę marka szykuje też dedykowaną identyfikację wizualną i zapowiada event w Warszawie z użyciem hologramów 3D.
Wszystkie rezerwacje zapisywaliśmy ręcznie w notatniku, a większość klientów obsługiwaliśmy stacjonarnie w radomskim biurze. Co zabawne, na pokładzie wciąż mamy pracowników, którzy pamiętają dawne czasy i to, jak np. wysyłaliśmy bilety przesyłkami konduktorskimi.
Łukasz Habaj, Prezes Zarządu Grupy eSky
W swoim konkursie urodzinowym eSky.pl nagrodzi 21 osób
Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej, do których dostęp podróżnicy będą mieli zarówno na naszej stronie internetowej i w reklamach wyświetlanych online, jak i w naszym newsletterze czy powiadomieniach dla użytkowników aplikacji.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky
Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniów
We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. W dniach 12-13 czerwca pasażerowie, którzy pojawią się na Dworcu Centralnym, będą mogli bezpośrednio wziąć udział w evencie z użyciem technologii trójwymiarowych Hypergram i zgarnąć nasze urodzinowe upominki. A już 20-21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy, którzy wybiorą się do centrum handlowego Westfield Arkadia.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky