Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego „Nic śmiesznego”, unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii „City break to MY” promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania.
W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków. Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę również w przyszłości.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky
Wąsko sprofilowany przekaz kluczem do sukcesu w turystyce
Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów, bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży.
Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w eSky.pl
eSky.pl to synonim city breaka dla wielu Polaków
Jesteśmy pionierem city breaków w Europie Środkowo-Wschodniej, o czym świadczą wyniki naszych cyklicznych badań prowadzonych z GfK - pakiety dynamiczne City Break to drugi produkt po biletach lotniczych, z jakim eSky.pl kojarzy się polskim podróżnikom. Podróże tego typu to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą częściej podróżować, wplatając krótsze wyjazdy w rytm swojego codziennego życia. Konsekwentnie rozwijamy ten produkt, budując jednocześnie wizerunek marki jako eksperta od wyjazdów dopasowanych do indywidualnych preferencji użytkownika.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky