Aplikacja mobilna eSky – jedna z najwyżej ocenianych w kategorii podróży – przeszła znaczącą aktualizację. Wersja 3.0 wprowadza szereg nowych funkcjonalności, które usprawniają proces planowania i rezerwacji wyjazdów. Wśród najważniejszych są spersonalizowane okazje lotnicze, możliwość elastycznego wyszukania połączeń w dowolnym terminie oraz ulepszona strefa użytkownika. W grudniu br. „eSky 3.0” dostępna jest zarówno na platformach Android, jak i iOS.
Postawiliśmy na dalszy rozwój aplikacji mobilnej, a celem tych prac było stworzenie narzędzia, które poprzez głęboką personalizację pomoże znaleźć najtańsze i najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika oferty, a także stanie się niezastąpionym wsparciem w podróży, pozwalając na sprawne zarządzanie rezerwacjami.
Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu i Chief Growth Officer w Grupie eSky
Widoki aplikacji eSky 3.0
Wyselekcjonowane okazje, elastyczne wyszukiwanie i wygodne zarządzanie podróżą
To rozwiązanie daje użytkownikom więcej swobody w planowaniu, a także pozwala jeszcze skuteczniej oszczędzać. Dodatkowo dzięki elastycznemu podejściu do rezerwowania podróży zwiększamy szanse na znalezienie najlepszych cen lotów bez sztywnych terminów. Nowa wyszukiwarka idealnie sprawdzi się też w przypadku spontanicznych podróży.
Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu i Chief Growth Officer w Grupie eSky
W ten sposób chcieliśmy podkreślić, jak bardzo zależy nam na towarzyszeniu klientowi w trakcie całej jego podróży: zarówno po dokonaniu transakcji, jak i bezpośrednio podczas wyjazdu. Swobodne zarządzanie rezerwacją nawet z pokładu samolotu oraz usprawniona nawigacja i ulepszona wydajność nowej aplikacji pozwoliły na zaoferowanie wszystkiego, co potrzebne do organizacji wymarzonej podróży.
Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu i Chief Growth Officer w Grupie eSky