Styczeń 2025 r. był rekordowy dla Grupy eSky pod względem sprzedaży oferty Wakacje i City Break: liczba klientów obsłużonych w ramach pakietów turystycznych potroiła się w skali roku (+287 proc. r/r) i osiągnęła poziom blisko 17 tys. osób w ciągu jednego miesiąca. Jednocześnie wartość zrealizowanych transakcji (ang. Total Transaction Value) zbliżyła się do poziomu ponad 27 mln zł. To wynik z wyłączeniem klientów Thomas Cook, który został częścią Grupy eSky we wrześniu 2024 roku.
Dla obecnych klientów podróż nie ogranicza się tylko do przelotu. Coraz częściej jest to również obcowanie z kulturą i lokalnymi społecznościami, a także sposób na zadbanie o swój dobrostan. Dlatego ewoluujemy z brokera biletów lotniczych w kierunku internetowego biura podróży, a pakiety dynamiczne pozwalają nam odpowiadać na rosnące oczekiwania współczesnych podróżników. Ci zaś szukają spersonalizowanych i elastycznych rozwiązań, a także możliwości dopasowania wyjazdu do konkretnych potrzeb, doceniając dowolność w wyborze terminów, długości pobytu, kierunków i obiektów noclegowych. Szeroki wybór i atrakcyjne ceny łączymy z wygodnym procesem rezerwacji i wieloma metodami płatności, a wszystko to z ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego.
Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w Grupie eSky
Fokus na wakacje i rolę touroperatora
W styczniu 2025 r. na polskim rynku obsłużyliśmy 639 proc. więcej osób w przypadku Wakacji (6 tys. osób) i 464 proc. więcej klientów w przypadku City Break (7,7 tys. osób). Pokazuje to, że klientom podobają się nasze rozwiązania, a dzięki ofercie pakietowej już w zeszłym roku weszliśmy do pierwszej dziesiątki największych touroperatorów w Polsce.
Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w Grupie eSky
Wiemy, że różne segmenty klientów szukają zupełnie różnych doświadczeń: jednym zależy na ciepłym morzu, piaszczystej plaży i hotelu z udogodnieniami dla całej rodziny, drudzy zaś potrzebują więcej aktywności i rozrywki w miejskim krajobrazie, a trzeci chcą spędzić jak najwięcej czasu w otoczeniu natury. Pakiety dynamiczne dają nam na tyle dużo elastyczności i możliwości personalizacji oferty, że jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby użytkowników z każdego segmentu.
Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w Grupie eSky