Niespodziewana zmiana planów na kilka dni przed podróżą zagraniczną potrafi przysporzyć niemało stresu. W obliczu konieczności anulowania biletów lotniczych za kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych większość osób złapie się za głowę. Z wyjątkiem tych, którzy postawili na ubezpieczenie od rezygnacji z podróży. W swojej międzynarodowej kampanii AXA Partners i Grupa eSky pokazują, dlaczego opłaca się ubezpieczyć przed niespodziewanymi zdarzeniami.
Key visual kampanii digitalowej AXA Partners i Grupy eSky promującej ubezpieczenie od rezygnacji z podróży. Źródło: materiały prasowe eSky.pl i AXA Partners.
Ubezpieczenie od rezygnacji z podróży łączy w sobie dwie ważne cechy: daje swobodę podróżowania i jednocześnie chroni nasz budżet na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak np. choroba. Dzięki temu produktowi nawet nagła zmiana planów nie będzie stała na przeszkodzie, by zrealizować podróż w innym, dogodnym dla siebie terminie.
Agnieszka Dąbrowska, Head of Retail Sales w AXA Partners CEE/ Polska
Zaufanie i bezpieczeństwo klienta fundamentem współpracy
Kolejna odsłona kampanii eSky i AXA Partners ma na celu dalsze budowanie świadomości rezerwowania i podróżowania z ubezpieczeniem. Zależy nam, aby Klienci planowali podróże z poczuciem bezpieczeństwa i ochroną poniesionych wydatków w sytuacji, gdy z różnych powodów zaistnieje konieczność odwołania lub przeniesienia wyjazdu na inny termin. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy planowanie „last-minute” odchodzi w zapomnienie.
Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky