Liga Mistrzów 2022/2023 – gdzie najtaniej polecieć, by obejrzeć mecze. Analiza eSky.pl
Robert Lewandowski i jego Grupa C przemierzy najmniejszą liczbę kilometrów, tj. 8874, a najwięcej Wojciech Szczęsny i Arkadiusz Milik w grupie H – ponad 27 tysięcy kilometrów. Najmniej czasu w podróży na mecze spędzi Kamil Piątkowski (1722 km), a najwięcej Piotr Zielińsk...
Jesienne city breaki cieszą się ogromną popularnością
Krótkie podróże typu city break cieszą się ogromną popularnością w nadchodzącym sezonie jesiennym – zainteresowanie w górę o 39% r/r. Na podium rankingu najbardziej popularnych kierunków na jesienny city break znalazły się Rzym, Barcelona oraz Paryż.
Grupa eSky wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej
Grupa eSky zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową pod hasłem  „Wyjątkowy citybreak” w wyniku rozstrzygnięcia przetargu przez Polską Organizację Turystyczną. Kampania wizerunkowa, promująca Polskę, prowadzona będzie w 12 krajach europejskich w okresie wrzesień-paź...
Grupa eSky z nową platformą komunikacji i międzynarodową kampanią brandową
Grupa eSky, lider segmentu traveltech w krajach CEE, wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.
„Podróżuj po swojemu” – eSky.pl inspiruje w nowej kampanii influencerskiej
„Podróżuj po swojemu” to hasło nowej kampanii marketingowej internetowego biura podróży eSky.pl, które zachęca do organizacji wyjazdów na własną rękę, według indywidualnych potrzeb i zainteresowań. W projekcie bierze udział pięciu influencerów, którzy pokazują w swoich s...
Włochy wakacyjnym hitem wśród Polaków
W tym roku, wśród ulubionych kierunków wyjazdowych Polaków królują Włochy. Turyści z Polski wybierają słoneczną Italię zarówno na dłuższe wyjazdy wakacyjne jak i na wypady weekendowe. Bardzo popularne są w tym roku także podróże do Hiszpanii i Grecji. 
Grupa eSky z wysokim zyskiem EBITDA za 2021 r.
Grupa eSky – lider rynku internetowych biur podróży w krajach CEE – odnotował rekordowe wyniki finansowe za 2021 roku. EBITDA była wyższa o 104% niż w prepandemicznym 2019 roku. Podobnie jak w latach poprzednich, znaczna część przychodów wygenerowana została w regionie e...
Podczas majówki Polacy odwiedzą Europę Zachodnią
Polacy są najchętniej podróżującym narodem w Europie. Aż 80 proc. z nich planuje wyjazd na przestrzeni najbliższych 5 miesięcy. Największym zainteresowaniem cieszą się kraje Europy Zachodniej, spośród których najpopularniejsze są Włochy i Hiszpania.
Zmiany w lotach z Europy do Azji
W związku z zamknięciem przestrzeni powietrznej nad Ukrainą i Rosją linie lotnicze wprowadzają zmiany w trasach lotów do Azji. Połączenia z Europy do krajów wschodnich będą dłuższe średnio o 1,5-2 godziny. Grupa eSky stale monitoruje sytuację w Ukrainie i pozostaje w kon...
Grupa eSky z rekordowym wynikiem EBITDA za trzy kwartały 2022
W pierwszych trzech kwartałach br. Grupa eSky zanotowała rekordowe wyniki finansowe – TTV w górę o 88%, EBITDA o 70%. Największą część przychodów Grupy została wygenerowana w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych.  Sprzedaż oferty pakietowej City Break ora...
Liga Mistrzów 2022/2023 – gdzie najtaniej polecieć, by obejrzeć mecze. Analiza eSky.pl
Robert Lewandowski i jego Grupa C przemierzy najmniejszą liczbę kilometrów, tj. 8874, a najwięcej Wojciech Szczęsny i Arkadiusz Milik w grupie H – ponad 27 tysięcy kilometrów. Najmniej czasu w podróży na mecze spędzi Kamil Piątkowski (1722 km), a najwięcej Piotr Zielińsk...
Jesienne city breaki cieszą się ogromną popularnością
Krótkie podróże typu city break cieszą się ogromną popularnością w nadchodzącym sezonie jesiennym – zainteresowanie w górę o 39% r/r. Na podium rankingu najbardziej popularnych kierunków na jesienny city break znalazły się Rzym, Barcelona oraz Paryż.
Grupa eSky wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej
Grupa eSky zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową pod hasłem  „Wyjątkowy citybreak” w wyniku rozstrzygnięcia przetargu przez Polską Organizację Turystyczną. Kampania wizerunkowa, promująca Polskę, prowadzona będzie w 12 krajach europejskich w okresie wrzesień-paź...
Grupa eSky z nową platformą komunikacji i międzynarodową kampanią brandową
Grupa eSky, lider segmentu traveltech w krajach CEE, wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.
„Podróżuj po swojemu” – eSky.pl inspiruje w nowej kampanii influencerskiej
„Podróżuj po swojemu” to hasło nowej kampanii marketingowej internetowego biura podróży eSky.pl, które zachęca do organizacji wyjazdów na własną rękę, według indywidualnych potrzeb i zainteresowań. W projekcie bierze udział pięciu influencerów, którzy pokazują w swoich s...
Włochy wakacyjnym hitem wśród Polaków
W tym roku, wśród ulubionych kierunków wyjazdowych Polaków królują Włochy. Turyści z Polski wybierają słoneczną Italię zarówno na dłuższe wyjazdy wakacyjne jak i na wypady weekendowe. Bardzo popularne są w tym roku także podróże do Hiszpanii i Grecji. 
Grupa eSky z wysokim zyskiem EBITDA za 2021 r.
Grupa eSky – lider rynku internetowych biur podróży w krajach CEE – odnotował rekordowe wyniki finansowe za 2021 roku. EBITDA była wyższa o 104% niż w prepandemicznym 2019 roku. Podobnie jak w latach poprzednich, znaczna część przychodów wygenerowana została w regionie e...
Podczas majówki Polacy odwiedzą Europę Zachodnią
Polacy są najchętniej podróżującym narodem w Europie. Aż 80 proc. z nich planuje wyjazd na przestrzeni najbliższych 5 miesięcy. Największym zainteresowaniem cieszą się kraje Europy Zachodniej, spośród których najpopularniejsze są Włochy i Hiszpania.
Zmiany w lotach z Europy do Azji
W związku z zamknięciem przestrzeni powietrznej nad Ukrainą i Rosją linie lotnicze wprowadzają zmiany w trasach lotów do Azji. Połączenia z Europy do krajów wschodnich będą dłuższe średnio o 1,5-2 godziny. Grupa eSky stale monitoruje sytuację w Ukrainie i pozostaje w kon...
3
4
5
6
7
8
9
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.